Τρίτη, Νοεμβρίου 13, 2007

το ψαρι


Ημουν τυχερος όταν καποια μερα βρηκα αυτόν που ηταν το παιδι στην ιστορια , ο γερος ειχε πεθανει από καιρο, και θα σταπω όπως μου ταπε ακριβως

Η πραγματικη ιστορια δεν είναι όπως γραφτηκε , αυτος που την εγραψε ετσι το εκανε για τους δικους του λογους και δεν ηταν κακοι γιατι καμια φορα χρειαζεται και λιγη υπερβολη

Ηταν παραμονη πρωτοχρονιας και ειχαμε παει για ψαρεμα , ειχε αερα και κυμα και φοβομουν , αφου ημουν παιδι τοτε. Ριξαμε τα δυχτια όμως ,γιατι σου ειπα ειχαμε παει για ψαρεμα μετα από καιρο. Η αληθεια είναι ότι ειχαμε διχτυα και όχι πετονια ενώ ψαρευαμε στην ακρη του πελαγους και όχι στη μεση του ωκεανου που γραφει η ιστορια

Εκανε πολύ κρυο και όταν βγηκαμε βρεγμενοι αναψαμε φωτια στο σπιτακι , ψησαμε και φαγαμε. Ακουγαμε τον αερα να δυναμωνει και τα κυματα που εσκαγαν στην παραλια και μετα κοιμηθηκαμε . ο γερος με ξυπνησε λιγο πριν τα μεσανυχτα και με την αλλαγη ριξαμε μια τουφεκια για να πετυχουν οι ευχες μας και φαγαμε λουκουμια για να γλυκανουμε τον καινουριο χρονο που ερχονταν, ενώ ο αερας εφερνε τον ηχο από τα καραβια που περνουσαν και σφυριζαν για την αλλαγη του χρονου. μετα εβαλε ξυλα στη φωτια και ξανακοιμηθηκαμε.

Το πρωι ξυπνησα από το κρυο , αφου η φωτια ειχε σβησει , ο γερος ελειπε και καταλαβα , πηγα στην παραλια και τον ειδα να εξεχει ορθιος μεσα στα κυματα πανω στη βαρκα μαζευε οσα κοματια από τα δυχτια ειχαν μεινει μεσα στη θαλασσα γιατι ειχαν κοπει σκιστει και κοματια τους εβρισκα στην παραλια .βεβαια η ιστορια γραφει ότι όταν πιαστηκε το ψαρι ημουν και γω στη βαρκα αλλα σου ειπα εγω ημουν μονο στο ριξιμο.

Γαμωτο μεγαλη ζημια για ξημερωμα πρωτοχρονιας.

Με το μαχαιρι αρχισα να τα ξυλωνω για να κρατησουμε τα σχοινια , τους φελους και τα μολυβια. Όταν τελειωσε τραβηξαμε τη μιση βαρκα εξω από το νερο.

Λοιπον ?

Τιποτα λεει και μου δειχνει κατι ψαρακια που δεν ζυγιζαν κιλο.
Κατι εφτιαχνα με τα σχοινια όταν τον ειδα να κραταει το ψαρι αγκαλια και να το βγαζει από τη βαρκα. Δεν μπορεις να φανταστεις χαρα
Ηταν το μεγαλυτερο ψαρι που ειχαμε πιασει ποτε και ετσι ξεκινουσε ο καινουριος χρονος.

Εγω του λεω καλα νταξει αλλοι εχουν πιασει και μεγαλυτερα

Αυτος μου λεει ναι ετσι είναι όπως τα λες , εχουν πιασει μεγαλυτερα
α λ λ ο ι

Του λεω αξιζε τοση ζημια και ταλαιπωρια γιαυτο το ψαρι

Μου λεει α ξ ι ζ ε

Και τελικα του λεω τι εγινε

Η ιστορια λεει ότι τοφαγαν καρχαριες και σκυλοψαρα και ο σκελετος αφεθηκε στη παραλια όμως η αληθεια είναι ότι εμεις το φαγαμε, τρωγαμε κάθε μερα ψαρι , σουπα, κοκκινηστο , στο φουρνο και τελικα τον σκελετο τον κρατησα

Μου δειχνει το σκελετο του ψαριου και τον ρωταω , τι την θες αυτή τη σαβουρα και δεν την πετας

Ολη αυτή η σαβουρα φτιαχνει κοματι από μια ζωη , ενταξει να το πεταξω όμως πες μου εσυ πως μπορω να ξεφορτωθω ολη αυτή τη σαβουρα που είναι μεσα στο κεφαλι μου?





Δεν υπάρχουν σχόλια: