Πέμπτη, Νοεμβρίου 08, 2007

χαρτια

Σε αυτό το παιγνιδι ειχα σηκωσει τα μανικια για να μη πιστευουν ότι κλεβω ,ασε που μπορει να καταληγε και σε καυγα

Ένας ενας οι παικτες εγκατελοιπαν τα χαρτια τους και τα στοιχηματα στο τραπεζι ενώ εγω και η απεναντι φατσα ανεβαζαμε το στοιχημα κάθε φορα και χαμογελουσαμε .

Σε αυτό το παιγνιδι ξερεις θελει σταθερο χερι, δυνατο ματι ,κερδιζει ή το πιο δυνατο χαρτι ή ο ποιο αποφασισμενος . ποτε δεν εισαι σιγουρος ποιος εχει το πιο δυνατο χαρτι ενώ το στοιχημα συνεχεια ανεβαινει και τα νευρα τεντωνουν.

Δεν υπηρχε επιστροφη τα παιζαμε όλα για όλα , αλλα ο κερδισμενος θα ηταν ενας?
Θα σου πω τα μαυρα και κοκκινα χαρτια μου ασο μπαστουνι, ρηγας καρο, νταμα κουπα , 9 κουπα , 7κουπα

Σου φαινονται αχρηστα ε?

Ηταν,
αλλα εγω ημουν ακομα στο παιγνιδι , λογικα θαπρεπε να εγκαταλειψω αλλα με ξερεις αυτό είναι το παθος μου και αυτό ηταν το παιγνιδι της ζωης μου

Τραβαω καινουριο και βγαινει μπαλαντερ με το δαιμονα και τα πεντε δαχτυλιδια

Καιω το ρηγα και τωρα ειμαι σιγουρος , το χαρτι και η αγωνια μου καινε τα δαχτυλα σκετη φωτια σου λεω βαζω και τα τελευταια που εχω και χαμογελω ,

θαντεξει και άλλο γυρο?



Λενε


στην αγαπη πρεπει να τα παιξεις όλα για να μπορει να κερδισεις στο τελος

Δεν υπάρχουν σχόλια: