Δευτέρα, Νοεμβρίου 05, 2007

τ ονομα μου εναι...

Μποντ , τζεημς μποντ.

Ε λοιπον δεν θα το πιστεψεις δεν εχω δει ουτε μια ταινια της σειρας, παρολο τις ομορφες γυναικες και δραση που λενε πως εχει .
Παντα τις βαρομιουν ακομη και στις διαφημησεις, ενώ ποτε δεν καταφερα να δω συνεχομενα πανω από δεκα λεπτα από καποιες ταινιες .
Παντως καποια φορα θα καθησω να δω ολοκληρη για να εχω και εγω μια ολοκληρωμενη και τεκμηριωμενη αποψη.

Αυτό όμως που μου εκανε εντυπωση και παντοτε θαυμαζα είναι οι εξυπνοι και διαχρονικοι( δεν βρισκω καταλληλη λεξη) τιτλοι.

Ζουμε μοναχα δυο φορες
Τα διαμαντια είναι παντοτινα
Ποτε μη λες ποτε
….
Δεν μουρχεται τωρα κανας άλλος αλλα σιγουρα θα είναι ,. Δεν ξερω ουτε ποσες είναι οι ταινιες της σειρας. Τελος παντων

Είναι πραγματι εντπωσιακοι οι τιτλοι , μπορεις να τους μαζεψεις και να φτιαξεις την δικη σου ιστορια


Δεν υπάρχουν σχόλια: