Τρίτη, Ιανουαρίου 08, 2008

η μαυρη γαζελα

Εβαλα λίγο από το αισθησιακο αγαπημενο μου μαυρο για να μου φτιαξει λιγο την διαθεση.

Εχασα το ποδηλατο μου. Ενταξει θα πεις να χασεις τα κλειδια , το πορτοφολι , αλλα ένα ολοκληρο ποδηλατο? Ποιο ευκολα χανεις ένα λεοφορειο παρα ένα ποδηλατο.
Για την ακριβεια το ξεχασα καπου, πηγα με ποδηλατο και εφυγα με τα ποδια.
Καλος εισαι θα πεις , πως γινεται αυτό? Αμα σου πω δεν ξερω, θα το πιστεψεις?
Πηγα μετα από δυο μερες ( το χρειαστηκα και ειδα ότι ελειπε) αλλα καποιος φαινεται το πηρε. Χαθηκε και το φιλοτιμο , ενταξει να κλεψεις τραπεζα αλλα ποδηλατο?
Ενταξει το σφαλμα ηταν δικο μου , δεν ξερω πως εξηγειται επιστημονικα , δεν τολμω να ρωτησω φοβαμαι.

Σκεψου να μου πουν αλτσχαιμερ
Ωραια ξεκινησε η νεα χρονια

Από το να ακουω λοιπον επιστημονικες διαγνωσεις
Ασε να ακουω τη μαυρη γαζελα πισω από τη μασκα της

Δεν υπάρχουν σχόλια: