Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

ο τροχος της ζωης

Ένα ποτο ειχα πιει αλλα μεπιασε , θα κανω μια βολτα λεω και βγηκα . εχασα το δρομο , εχασα το χρονο και περιπλανηθηκα, εκει που γυριζα ακουσα ένα τραγουδι σε ένα σταυροδρομι , ακολουθησα το αυτι μου και βρηκα ένα μεγαλο φωτισμενο μαγαζι , η πινακιδα εγραφε εδώ μπορεις να αλλαξεις τη ζωη σου.

Μαρεσε, μπηκα μεσα , ηταν ωραια , πολλα τραπεζια , γυναικες με ποτηρια σαμπανιας στο χερι και κοσμηματα σταυτια, αντρες με πορτοφολια στη θεση της καρδιας και ρολογια στο καρπο. επαιζαν ένα παιγνιδι με μια μπιλια που γυριζει στο τροχο της ζωης και καθεται σε νουμερα μαυρα η κοκκινα. ευκολο μου φανηκε για τις ικανοτητες μου , ειχε και τα χρωματα μου και μαρεσε. Θα παιξω και εγω, αισθανομουν δυνατος , αισθανομουν τυχερος εκεινη τη βραδια.

Ψαχνω για τραπεζι ,βρισκω ένα που η μοναδικη κενη θεση που υπαρχει γραφει το ονομα μου , καθομαι. Ερχεται η σειρα μου να πονταρω .εσεις κυριε ?με ρωταει ο κρουπιερης σκεφτομαι για λιγο και θυμαμαι το φυλαχτο στην κουνια μου , ένα πεταλο με τα εφτα αστερια της αρκτου πανω του πουχει μεσα το δεκατρια .κοιταζω την μπιλια μεσα της ακουω μια καρδια ,πανω της γυαλιζει το δεκατρια . βαζω το δαχτυλο μου στο δεκατρια μαυρο ελπιζοντας να αλλαξει χρωμα η τυχη μου. Ναι μου λεει αυτος αλλα τι πονταρεντε? Μια ζωη του λεω . μονο μαρκες δεχομαστε , για αλλαγες πηγαινετε στο γκισε .

Παω στο γκισε και ο τυπος μου λεει τετοιες αλαγες μονο εξω γινονται . βρες τον αρχοντα

Εξω ηταν ενας ωραιος τυπος κοντος με μουσακι και μαυρη ψυχη ,φρεσκοξυρισμενος στα μαγουλα και στο λαιμο, πουρακι στο στομα ασπρο πουκαμισο ανοιχτο ψηλα με τις αλυσιδες να φαινονται , ρολοι με μπρασελε στο χερι, ταυτοτητα στο άλλο, δαχτυλιδια σε όλα τα δαχτυλα, γυαλισμενα παπουτσια ,αρωματα , κοκκινο αυτοκινητο, από μια ωραια γκομενα σε καθε αγκαλια.

Την αναταλλασω του λεω , χωρις να με κοιταξει ,δεν πιανει και πολλα μου λεει . ότι πιανει αρχοντα ,δεν παζαρευω. παρε . τρεχω στο γκισε , κανω μαρκες και τρεχω στη θεση μου.

Η θεση με το ονομα μου αδεια είναι εκει, η μπιλια εξακολουθει να γυρναει , η τυχη με το χρωμα μου με περιμενει. Παω να καθησω και να πονταρω , ο κρουπιερης φωναζει τερμα τα στοιχηματα. και η μπιλια σταματαει

Η μπιλια σταματαει στο δεκατρια μαυρο

Πραγματι η πινακιδα ειχε δικιο , εδώ μεσα αλλαζει η ζωη σου, το νουμερο που ηθελα ειχε βγει αλλα εγω δεν ειχα κερδισει

Ο μονος που με κοιταξε στα ματια και χαμογελασε εκεινη τη βραδια ηταν ο κρουπιερης. Λυπαμαι φιλε αλλα δεν ησουν εδώ

Εγω σκυβω το κεφαλι και κοιταζω τις μαρκες στα χερια μου οταν ακουω τον κρουπιερη να φωναζει

Πονταρετε κυριες και κυριοι,

Νέο παιγνιδι

2 σχόλια:

Σερσέμης είπε...

Και τί έκανες τελικά με τις μάρκες;

red&black είπε...

δεν ειχα αλλη επιλογη , μετα την απομακρυνση απο τον αρχοντα επιστροφες δεν γινονται ουτε με αποδειξη .

οποτε συνεχισα το παιγνιδι μεχρι που ταχασα ολα.

φιλε θα σου δωσω μια συμβουλη

στο παιγνιδι της ζωης σου φροντισε να εισαι εκει οταν σου χαμογελασει η τυχη