Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

κοχ ι νουρ


Αυτό είναι το μεγαλυτερο διαμαντι του κοσμου,
θα μου πεις μεγαλυτερο ειναι του ριτζ , ναι αλλα αυτο ειναι αληθινο

η ιστορια του ξεκιναει στην ινδια ,


από τοτε βρεθηκε στην κατοχη πολλων μαχαραγιαδων ,
και εξαιτιας του εγιναν παρα πολλοι πολεμοι για την κατοχη του,


είναι συμβολο εξουσιας και δυναμης ,
αν και σε ολες τις περιπτωσεις εκτος της τελευταιας εφερε τελικα γροσουζια και οδυνες,


παρολα αυτά ολοι το ηθελαν στην κατοχη τους .
σημερα βρισκεται στο στεμα της βασιλισσας ,
στην καλυτερη θεση και είναι το πιο πολυτιμο στολιδι του ,


εγω όμως ακουσα ένα τραγουδι και αυτό με εφερε σε ένα μυθο,
μεσα στο μυθο βρηκα ένα μυστικο,


αυτό δειχνει το μεγαλυτερο διαμαντι που υπαρχει ,


πιο μεγαλο και από το κοχ ι νουρ,


είναι τοσο κοφτερο που μπορει να σε κοψει στα δυο χωρις να ματωσεις,
είναι τοσο βαρυ που σιγουρα δεν μπορω να το σηκωσω μονος ,
είναι τοσο πολυτιμο που η ψυχη μου δεν μπορει να ησυχασει,


το σκεφτομαι ολη μερα και το ονειρευομαι τη νυχτα,


το θελω αυτό το διαμαντι και θα το παρω με κάθε κοστος.


Ξερω ότι αυτό ακουγεται ασχημο και θα με κακοχαρακτηρισεις ,


Δεν με νοιαζει,


Πες ότι θες,


Εγω ειμαι τυχοδιωκτης , και αυτό το διαμαντι θα γινει δικο μου






Δεν υπάρχουν σχόλια: