Πέμπτη, Ιανουαρίου 29, 2009

The case continues



Κυριε υπαστυνομε σας καλεσα γιατι ειμαι σιγουρη
ότι κατι κακο εχει συμβει.
Ονομαζομαι μαρια π… και τον κωστα μ… τον ξερω από παλια και ειμαστε φιλοι (μην παει το μυαλο σας μονο στο πονηρο βεβαια ) και τον επισκεπτομαι συχνα . ετσι λοιπον πριν 1 ωρα περιπου ηρθα να τον επισκεφτω και τον βρηκα στην εισοδο με ένα σακ βουαγιαζ ετοιμο να φυγει. Ηταν ηρεμος και παρ ολο που με κοιταζε σαν να μη με εβλεπε δεν ειδα κατι το παραξενο που να μου τραβηξει την προσοχη.
.
Ο υπαστυνομος μπεκας την διεκοψε ,
Σας παρακαλω προχωρηστε στα γεγονοτα,
ακομα δεν μας εχετε πει γιατι μας καλεσατε,
.
Θα σας πω αλλα ειμαι πολύ ταραγμενη και
προσπαθω να τα βαλω σε μια σειρα…
.
Ο κωστας εδώ και κανα χρονο τα ειχε με την τζουλια α… η οποια παλιοτερα τα ειχε με τον παυλο κ… αλλα απ’ότι ξερω δεν ειχε ποτε ξεκοψει απ’ αυτόν…
.
Ο μπεκας εκνευρισμενος ,
Σας παρακαλω κοπελλα μου δεν ηρθαμε εδώ επειγοντως
να ακουσουμε τα λυρικς του κηλαηδονη,
Μπορειτε να μπειτε στο θεμα ,
.
Προσπαθω να σας εξηγησω ισως βοηθησουν όλα αυτά, γιατι η τζουλια με τον κωστα στο κρεβατι τα πηγαιναν πολύ καλα , σας λεω αν το sex ηταν ολυμπιακο αθλημα αυτοι οι δυο σιγουρα θα επαιρναν το χρυσο μπορω να πω ότι …
.
Ο μπεκας ξαναπαρεμβαινει,
Κοπελα μου χανουμε χρονο,
.
Ε λοιπον θα σας πω ακριβως τι μου ειπε :
.
'Ηρθε η τζουλια και αφου καναμε τα δικα μας μου λεει
δεν θα ξαναβρεθουμε ,
Μου λεει τα ξαναβρηκα με τον παυλο και παμε για κατι σοβαρο,
.
Δηλαδη εμεις δεν ειχαμε κατι σοβαρο ?
.
Κωστα μου λεει ας ειμαστε ρεαλιστες , μπορει να περναμε καλα και να το απολαμβανουμε , αλλα δεν μπορει να προχωρησει , δες το και συ δεν εχουμε τιποτε άλλο κοινο , εξω από αυτό το δωματιο κανεις δεν θα μπορουσε να φανταστει ότι μπορουμε να μαζι εστω και να βγουμε .με τον παυλο είναι αλλιως εχουμε κοινα ενδιαφεροντα τα ιδια γουστα στο φαγητο …
.
Ε παλιοτερα μπορει να πηγαινε και με καμια άλλη αλλα από τη στιγμη που καταλαβε ότι και εγω μπορω αν θελω να κανω το ιδιο το ξανασκεφτηκε και ειδε ότι μαζι ειμαστε το τελειο ζευγαρι
.
Δηλαδη , την ρωταω, αυτος ηταν ο δικος μου ρολος?
.
Ελα κωστα τωρα μην κανει σαν μικρο παιδι , ωραια περασαμε και δεν νομιζω ότι εχασες και τιποτα, γεμισες ευχαριστα και εσυ τον χρονο σου.
Θα πρεπε ναχεις καταλαβει ότι η ψυχη το σωμα και το μυαλο μου ανηκουν αλλου, δεν σου ειχα υποσχεθει και τιποτα,
.
Μα εγω της λεω ηθελα μονο τη καρδια σου…
Ελα κωστα μου λεει προσπαθησε να καταλαβεις , κρατα στο μυαλο σου τις ωραιες στιγμες…’
.
Αυτά μου ειπε και σταματησε ,
.
Και τωρα τον ρωταω τι κανεις ?
.
Σε χαιρετω μου λεει ,
Φευγω,
Πηρα ότι πιο πολυτιμο ειχα κι θα φυγω μακρια ,
.
Γεια σου μου λεει και φευγει.
.
Ο μπεκας τωρα ρωταει,
Γιαυτο μας φωναξες κοπελα μου εδώ , μηπως ο φιλος από την ερωτικη απογοητευση παρει κανα χαπακι και κανει καμια βολτα στο παρκο?
.
Κυριε υπαστυνομε ειμαι σιγουρη ότι κατι κακο εχει συμβει πανω στο διαμερισμα,
Ειμαι σιγουρη απ’ τη στιγμη που τον ειδα να απομακρυνεται και από το σακ βουαγιαζ να σταζει αφηνοντας πισω του αυτή την κοκκινη γραμμη,
.
Τωρα ο μπεκας φωναζει στους αστυνομους,
Γρηγορα ακολουθηστε αυτή την κοκκινη γραμμη
.
(η υποθεση συνεχιζεται)

3 σχόλια:

ria είπε...

πέντε τέτοιες ηλίθιες μάρτυρες να έχεις, πάει η υπόθεση!

Ανώνυμος είπε...

Thea i Ute!
Tromero keimeno!

(8a vre8ei i akri, den anisyxo)

red&black είπε...

ria,

δε σου κρυβω οτι γελασα πολυ με το ευστοχο σχολιο σου,

θεωρεμα,
αιωνιος θαυμαστης της