Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008

faraday cage (επιστημονικο)


Ξερω καποιον από μικρο παιδι και καμια φορα καθομαστε, πινουμε και λεει ο καθενας τα δικα του. Συνηθως από αλλου ξεκιναμε αλλου καταληγουμε , ποτε διαφωνουμε ποτε συμφωνουμε, αλλα μεταξυ μας ποτε δεν παρεξηγουμαστε .
Μου ειπε λοιπον για ένα φαινομενο οπου λεει μεσα σε ένα μεταλικο πλεγμα δεν πιανει σημα τοκινητο , και αλλα τετοια που να σου πω δεν παραδινω σημασια γιατι τα βαριεμαι. Αρχισα όμως να τον προσεχω όταν ειπε ότι ένα τετοιο κλουβι ή πανοπλια μπορει να σε προστατεψει από δυνατα ηλεκτρο τετοια… κατι τελως παντων αναλογο με μικρους κεραυνους.
Αυτό να σου πω με εντυπωσιασε , γιατι μου εδειξε φωτογραφιες με ανθρωπο μεσα σε τετοιο κλουβι , οπου γυρω του ηταν κατι σαν μονιμη αστραπη , λες και αυτος ηταν αναμεσα από τις ακιδες ενός μεγαλου μπουζιου και δεν παθενε τιποτα , ενώ εγω μια φορα που ειχα πιασει το μπουζοκαλοδιο ηταν σαν να με κλωτσησε αλογο.



Εμενα βεβαια το μυαλο μου πηγε σε αυτό που λενε σε εκπομπες του μεσημεριου ή τυπου χαρδαβελα , ότι ο ερωτας είναι σαν κυματα που εκπεμπεται από ατομο σε ατομο και προσπαθουν να το αναλυσουν με επιστημονικο τροπο.
Σκεψου του λεω θα ειχαμε την ησυχια μας αν φορουσαμε κατι σαν αυτή την πανοπλια από το κοτετσοσυρμα και κλεισμενοι μεσα κει απομωνοναμε τα συναισθηματα μας από το περιβαλλον μας, και ετσι ουτε πληγωναμε κανενα με τον ερωτα μας και ουτε οι αλλοι μας στεναχωρουσαν με τις αγαπες τους και τετοια…
Μη σου πω ακομη καλυτερα να τα κατευθυναμε κατ υποδειξη …

Το ατομο τα πηρε , αρχισε να φωναζει , εγω σε κουβεντιαζω σοβαρα και επιστημονικα και σενα το μυαλο σου….

Κατσε ψυχραιμησε , όλα ωραια ,σωστα , σοβαρα και επιστημονικα είναι αυτά που μου λες αλλα εγω στην καθημερινοτητα μου αντιμετωπιζω πιο σοβαρα προβληματα.
Βγαζω τις προχειρες σημειωσεις μου και του δειχνω ότι στα δικα μου προβληματα η συγχρονη επιστημη δεν δινει λυσεις



Ο τυπος χαμογελαει και μου λεει , όταν εγω βρισκομουν παλια σε παρομοια κατασταση μια δασκαλα που θελησε να με ξεφορτωθει για να το απλοποιησει μου προτεινε αυτή τη λυση,
Και μου φερνει ένα χοντρο βιβλιο με ένα παραξενο ονομα,
Νταξει του λεω , δεν ειμαι και τοσο προχωρημενος να κατσω να διαβασω ολο αυτό τον χρυσο οδηγο.
Και αυτος μου λεει , μη νομιζεις ότι χρειαζεται ολο αυτό , εγω μονο στην πρωτη σελιδα εμεινα




ΑΑΑ! ! ! καταααλαβα και συ μεταξεταστεος ε ?
Θα πιουμε και άλλη μια μπυρα ετσι?
Αντε βιβα και

Thanks god for the laws of physics





18 σχόλια:

red&black είπε...

ΠΑΤΟΥΣΑ ΠΙ ΣΙ ΠΗΡΕς ?

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο ρε! :*

Θα προτιμούσα να έχω αυτή την πανοπλία πάντα που με προστατεύει από αισθήματα. Αλλιώς δε γίνεται να λειτουργήσεις, τουλάχιστον σ' αυτή την πόλη. Γιατί νομίζεις ότι πίνω τόσο καφέ, για να πατάω πιο στέρεα στην πραγματικότητα που μου δίνουν, αλλιώς αιωρούμαι κ δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τα άλλα ρομποτάκια. Εγώ έχω συνηθίσει να φοράω την πανοπλία μου. Στην αρχή δε με βόλευε τόσο... ήταν πολύ στενή κ μερικές φορές δεν μπορούσα να αναπνεύσω, αλλά έβλεπα τους άλλους τόσο άνετα να κινούνται μ' αυτές... κ καμιά φορά όταν την έβγαζα γιατί δεν άντεχα με κοιτούσαν περίεργα, μαλιστά ένας μου είχε πει: από ποιον πλανήτη κατέβηκες εσύ;
Κ έτσι άρχισα να την φοράω όλο κ πιο πολύ για να την συνηθίσω. Στην αρχή έλεγα θα τη φοράω ωσπού να βρω τον πλανήτη απ' τον οποίο ήρθα, αλλά μετα έδεσα καλά εδώ. Τώρα αν δω κ γω κανένα χωρίς πανοπλία νιώθω πολύ άβολα.
Αλλά κάποια στιγμή ίσως θα πρέπει να την βγάλω κ να πάω σ' έναν τέτοιο περιεργο μπας κ μπορέσουμε να βρούμε τον πλανήτη μας. Ίσως αυτό το νησί που έλεγε το Θεώρημα, που εναλλάσεται ο πληθυσμός του, αλλά να επιτρέπεται να μπαίνουν όλοι μόνο χωρίς πανοπλίες

Υ.Γ. Μου άρεσε πολύ που έβαλες αυτά τα σημειώματα. Πολύ όμορφο το 1ο αν κ τα dx & F κ τέτοια δεν τα πολύκαταλαβαίνω

Red&Black θ' αργήσω να πάρω PC, χρωστάω παντού.

Μπορεί ν' αργώ να σου απανταω σήμερα. Άνοιξα τα σχόλια πριν κανα 2 ώρες κ τώρα ευκαίρησα να σου γράψω

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό, κοκκινόμαυρε. Σε βάζει να αναρβτηθείς για πολλά πράγματα τελικά. Νομίζω πως, ούτως ή άλλως, το συμπέρασμα ένα είναι: οι άνθρωποί μας είναι το κεφάλαιό μας και τίποτε άλλο δεν αξίζει όσο αυτοί.

Πάρε ρε πατούσα ένα πισί! Με δόσεις!

theorema

Ανώνυμος είπε...

Δε χρησιμοποιω πιστωτικές Θεώρημα.
Έρχομαι απο κει, κάτι είδα χθες να λέει o Red&black για την εκδρομή στα Καρπάθια κ ότι θα μας πιει το αίμα... :)

Πάντως αυτό το ποστ είναι καταπληκτικό κ όντως σε κάνει ν' αναρωτιέσαι για πολλά

red&black είπε...

ΚΑΘΕ ΦΩΣ ΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΚΙΑ (απο το αρχιπελαγος)

οταν βγαλεις την πανοπλια πρεπει να ξερεις το τιμημα , θα νοιωσεις και ωραια αλλα ειναι σιγουρο οτι θα στεναχωρηθεις κιολας, σε μερικους το τιμημα φαινεται βαρυ και προτιμουν το βαρος της πανοπλιας ,
αλλοι ομως ειναι εθισμενοι στα συναισθηματα και δεν μπορουν (η δεν θελουν) να τα εγκλωβισουν,

σε αυτο που λεει η θεωρημα εχει μεγαλο δικιο
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΑΣ

και μη νομιζεις οτι αυτοι οι ανθρωποι ειναι απαραιτητα συγγενεις, οι σχεσεις πρεπει να αποδεικνυονται συνεχεια , τιποτα δεν πρεπει να θεωρειται δεδομενο,

πατουσα
αμα τον εχεις βρει πρεπει να κανεις ενα μικρο βημα για να αρχισει το ταξιδι μεχρι τον πλανητη, εγω λεω οτι σιγουρα αξιζει ο κοπος, θα δεις οτι δεν εχει σημασια να σε κοιτανε απο πιο πλανητη ηρθες, δεν μπορουν να καταλαβουν οποτε δεν θα μπορεσουν ποτε να σου εξηγησουν ή να σε πεισουν , η πανοπλια τους ειναι τις περισσοτερες φορες ενα ψευτικο προσωπειο πληροτητας και ευτυχιας εχοντας πνιξει καθε συναισθημα προσπαθουν να δειξουν ευτυχισμενοι,

μπορεις να χρωστας αλλα και εδω εχεις ανοιχτο λογαριασμο , δε γινεται να εξαφανιστεις ετσι,

σου εχω ξαναδωσει το μειλ
anmfrsl@yahoo.gr

ΘΕΩΡΗΜΑ πες της και συ κατι

Ανώνυμος είπε...

Όχι δεν τον έχω βρει
"Αλλά κάποια στιγμή ίσως θα πρέπει να την βγάλω κ να πάω σ' έναν τέτοιο περιεργο μπας κ μπορέσουμε να βρούμε τον πλανήτη μας."

Παλιά είχα βρει κάποιους. Τώρα είναι στα 3 σημεια του πλανήτη. Κ δυστηχώς ξεκόψαμε, γι αυτό είπα τι ωραία "οι σχέσεις ζωής" του Θεώρημα. Μόνο με τον ένα έχουμε κανένα τηλ./e-mail.

"μπορεις να χρωστας αλλα και εδω εχεις ανοιχτο λογαριασμο , δε γινεται να εξαφανιστεις ετσι,"
Εννοείται Red&Black, συνεχώς το είχα στο μυαλό μου.

Κάτι άσχετο κ ασήμαντο ίσως... αφού έχεις ενα άλλο μέιλ στο μπλογκ, οπότε είπα ότι ευκολά μπορω να σε βρω...

:)

red&black είπε...

βγαλτην ,
καλοκαιρι ειναι τωρα , εχεις και χρονο απο την δουλεια, κανε μια προσπαθεια,

που να ξερω τι εχεις στο μυαλο σου?
ειπες θα αργησω να παρω πι σι και αλλα καταλαβα,

κατι σχετικο και σημαντικο...για να σουμε ποσο ευκολα θα με βρεις

Ανώνυμος είπε...

Γιατι αν σου γράψω στην άλλη που έχεις στο μπλογκ δε θα σε βρω;

Ναι, θ' αργήσω αλλά μετά από τόσο ψήσιμο που μου κάνατε με βλέπω να κλέβω κανένα :Ρ

Άσε που μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται...

red&black είπε...

την αλλη δεν την πολυανοιγω , αυτη που σου εδωσα ειναι η κυριως,

ε και καμια παρανομια χρειαζεται μεσα μεσα , αλλιως κανενας που δεν αμαρτησε δεν βρισκει το παραδεισο,

για τις πατουσες δεν λενε τιποτα ομως...

Ανώνυμος είπε...

Όπου να 'ναι θα την κάνω.
Καλά να περνάς.
Θα τα πούμε σύντομα ελπίζω

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα, τωρα το είδα.

Γεια σου Red&Black, μπορεί να βρω χρόνο κ να ξαναμπω

red&black είπε...

απο σενα εξαρταται ποτε θα τα ξαναπουμε

να περνας και συ καλα

Ανώνυμος είπε...

Που χαθήκατε σήμερα και οι δυο???

theorema

red&black είπε...

εγω εδω ειμαι,
ε κανουμε και καμια δουλεια,

ποιος ξερει που σεργιανιζει η πατουσα?

για να δουμε θα μαθουμε κανα νεο της

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Red&Black
είμαι σε μια φίλη γιατί έχω κάποια ψιλοπραγμ. να κάνω στο ίντερνετ κ είπα να περάσω να πω ένα γεια

red&black είπε...

καλημερα πατουσα,

να περνας καμια φορα ή οποτε εχεις δουλεια να τα λεμε,
εγω παντως ειχα πιστεψει οτι θα περασει καιρος να μαθουμε νεα σου

ολα καλα?

Ανώνυμος είπε...

Kalimeres kai sta dyo sas! :-)

theorema

red&black είπε...

καλημερα θεωρημα ,

εχουμε μπουγαδα σημερα?