Πέμπτη, Δεκεμβρίου 27, 2007

στο τζακι

Δεν θυμαμαι ποτε τον εαυτό μου από τοτε που ημουν πολύ μικρος, να ειχα πιστεψει ή να με ειχαν κανει να πιστεψω την ιστορια του αη βασιλη. Δεν επαιρνα ποτε δωρα που να ειχα νομισει ότι ηταν του αη βασιλη , δεν επαιρνα δωρα αυτές τις μερες ουτε στολιζαμε δεντρο . δεν το λεω με παραπονο γιατι δωρα επαιρνα άλλες μερες και μαλιστα πολλες ηταν αυτές που δεν περιμενα ότι θα επαιρνα καποιο παιγνιδι. Αυτές τις μερες αυτό που επαιρνα σταθερα ηταν μποναμαδες και κουραμπιεδες. Βεβαια αν ο κουραμπιες δεν ηταν καλος ( δεν ετριβε και δεν ειχε τραγανο αμυγδαλο) κατεληγε να εκτοξευεται με δυναμη πανω σε τοιχους από αποθηκες και παλια σπιτια και να αφηνει η αχνη ένα ασπρο χριστουγεννιατικο στολισμα πανω τους . καλαντα ειπα μια φορα στη ζωη μου , δεν μαρεσε το σκηνικο, μεκλεψε και ο συναιτερος αλλα αυτό δεν εκανε χειροτερη τη γνωμη μου.

Αν ημουν στη σημερινη εποχη μικρο παιδι , θα εστελνα μειλ στον αη βασιλη με τι δωρα θελω να μου φερει , θα κρεμουσα μια μεγαλη καλτσα στο τζακι και θα στηνομουν στον καναπε μπροστα στο τζακι για να δω τον αη βασιλη να κατεβαινει από την καμιναδα και να αδειαζει το σακουλι του με τα δωρα μεσα στην καλτσα μου.
Βεβαια εκει θα με επαιρνε ο υπνος και ισως τελικα τον ονειρευομουνα.

Όμως ειμαι ρεαλιστης και ξερω παιδι δεν προκειται να ξαναγινω αλλα όμως ονειρα μπορω να κανω ετσι αν ηταν να ονειρευτω για του χρονου, θα ερχονταν ως εξης
Θα χτυπουσε το κουδουνι εγω με χαρα τρεχατος θα ανοιγα την πορτα , θα μου χαμογελουσε και εγω θακανα το ιδιο . θα με προσπερνουσε μπαινοντας μεσα και ενώ εγω θα χαζευα τις μαυρες μποτες. Θα εβγαζε το σκουφο και θα τιναζε τα μαλια, θα αφηνε την τζαντα να πεσει στο πατωμα και θα καθονταν στον καναπε μπροστα τζακι.
Εγω θα ρωτουσα τι θα πιεις και θα περιμενα για απαντηση βαλε ότι θες, θα εδινα το ένα ποτηρι και θα καθομουν διπλα στον καναπε .
Στην υγεια μας λοιπον , και θα εστιαζα στο ανοιγμα της κοκκινης καπας .
Αραγε τι να φοραει από μεσα?

Ναι , ναι θα ηταν ωραια να ερθει ετσι η αη βασιλισσα μου

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

Καλησπέρα..ευχομαι να ερθει οτι επιθυμεις στη ζωη σου και να μεινει για παντα :) Τις καλυτερες ευχες μου!

red&black είπε...

οι θερμες ευχες σου με κανουν να χαμογελω και σε ευχαριστω γιαυτο.

Ανώνυμος είπε...

πάρε κι άλλες από μένα για τον νέο χρόνο (και όλους τους επόμενους) για να χαμογελάς ακόμα περισσότερο!

Πολύ γλυκόπικρο αίσθημα μου άφησε το κείμενό σου αυτό.

...ίσως επειδή γλυκόπικρα με βρίσκει ο νέος χρόνος....

red&black είπε...

και εσυ τα καταφερες παντως να χαμογελω

δεν ειχα προθεση να σου χαλασω την διαθεση , αν καταλαβα καλα.

αλλα γιατι δεν το βλεπεις και αλλιως ,
οτι παντα η γευση της ζωης ειναι γλυκοπικρη

ετσι ειναι και το χρωμα των χριστουγεννων μαυρο -κοκκινο

ευχομαι ομως την νεα χρονια να κυριαρχησει το γλυκο και το κοκκινο